Post Top Ad

Your Ad Spot

31 Ağustos 2013 Cumartesi

Anne için sevgi Beyanı


Anne için sevgi Beyanı

anne için sevgi en güzel beyanı:


Seni seviyorum ve hep seveceğim. Asla yarı yolda bırakmaz Bu harika bir kadın. Ben çok güzel bulmak ve onun cesaret ve azim hayran bu kadın. Bu olağanüstü kadın bana bilmek istiyorum yapar

Beyanı:


sen kalbimdesin çünkü Sana çiçek sunuyoruz korkularımı sildim çünkü Sana çiçek sunuyoruz kalbimi düzeltmek için Sana çiçek teklif! Ne olmamıştır bir anne hakkında Anneler günün kutlu olsun annem bin dualar ve ayetler, biz hala yazma söyledi. Ama sizin için, anne, bu sözleri, şefkatle, gözlerimin önünde bir oyun olarak yok ateşkes parading Bu; Ve unutmayın ...

Beyanı:


diyorum" anne "Bin kez bir gün

düşünmeden

Basit bir aşk

bana

küçük bir kelime gibi Nefes gibi "anne" demek



anlamına bir kelime her şeyi

ilk ben kekeledi ...

Beyanı:


> Sana Senin için olan tüm aşk ve sevgi ifade etmek istiyorum
hayatta pembe değil ve sık sık daha iyi bir yaşam için talip biliyorum, ve bu yaşam
Anne sevgili, bir çok hak ediyor. Sen /> Sizin için, ne />

Beyanı.

Ben her zaman

Annen
içinde Bu geri sayım

Bu kaçmak zor çünkü Büyük kardeşler çiftlik aldı

anne için aşk beyanı:


Sen ve benim için bir sorun, cesaret ve güç kişinin bir sembolü olmaya devam edecektir. Neden bana gözlerinde hiç ettik ama bu ekran üzerinden söylüyorum söyleme vie.Je veren kişiye yakın almak için çok zor olduğunu söyle ... SENİ SEVİYORUM MOM ... Sen kalp benim en iyi hikayesi olduğunu ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Your Ad Spot