Post Top Ad

Your Ad Spot

31 Ağustos 2013 Cumartesi

Aşk üzücü Beyanı



hüzünlü aşk en güzel beyanı Eğer okursanız, ben çok fazla çünkü ... ... Eğer yalnız olduğunu, beni sevdiğini söyledi, ben onu kıskanç ... Siz "bu sadece benim en iyi arkadaşım." Söyledi Ancak bu öğlen, sen "Seni seviyorum." Söyledi Ve bu gece onunla başladı ... Sona ermesinden sonra bile bir gün "ikimiz." Ben düşünüyorum ne? Neden bana bu yaptın? Eğer beni bulursan ben kırık, sana güvendim ve ben şimdi kırık değilim, seni sevdim .... Ama daha önce daha kötü oldum ...

Beyanı biri üzgün:


Ben
konuşma almak için vermek beni
Biri seven biri paylaşmak edildi istiyorum ve Bana

bahçe olsaydı, ben size çiçek verecek
Ve bir çiçek olsaydı, benim kan
Ama aşkım, ben anlar 'm bir /> Sonuçta aşkım kalbimin

Bildirgesi hüzünlü aşk 2


bazen zorla şenlik içinde sadece bana zaman ben aptal olmadığını görebilirsiniz "Ben t ' "gibi benden daha çok kendinizi ikna etmek gibi çok güçlü dedi. Yani benim korkaklık, bu yüzden ben davet, ben parmaklarınızı için, yüzünü okşadı ve ben, kollarına sadece benim yalnız refah endişe koştu. Beni affet sevgili ... Ben zayıf

Bildirgesi hüzünlü aşk 3:


hapse döndükten, görmeye daha iyiyiz istemiyorum onu ​​
Onunla encor konuşmak ve kalp olmadığını görüyoruz. unutmak kadar güçlü.
seni encor gibi görüyoruz, ben hakkında ağlamaya kalacak sana sürmüştür gidin.
Jette mürekkep bırakarak bu yeni macera için . /> Sadece doğru seçim yaptı umuyoruz kalbim

hüzünlü aşk Tablosu 4:


Seni seviyorum, biliyorsun. Evim o sizinle beraberdir. Sensiz bir yere bilinmeyen, bir yerde dünyanın bir köşesinde, başka bir yerde duyuyorum. Ben oradayım ... Bugüne kadar burada. Ama yakında, aşkım, sen benim yanımdasın ve güneş kalbim ve hayatımı

üzücü aşk bir açıklama parlayacak.


Ben gülüyor, bizim gülümsüyor, gözlerimizi hatırlıyorum ... Seni görmek için, bana karşı hissetmek gerekir. Ben çünkü unutur. Ben sadece benim kabus içinde Gördüğünüz, ve ben onu görmek, ve sizi temin ederim zarar, ben uyku değilim, ben hastayım, ben neden biliyordum bile, ama kimse senin anladım .. . hiç kimse ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Your Ad Spot