Post Top Ad

Your Ad Spot

30 Ağustos 2013 Cuma

Arkadaşına aşk Beyanı


Güzel Aşkını Anlatan beyanlar.


Onu sevdi ve onun için derin dostluk duygularının olduğunu arkadaşım itiraf etti. Ama daha yakın oluyor bu yana, daha fazla iletişim ve biz çok coğrafi sadece gözden ve birlikte bir gün geçirdim. bana yakın zaman, daha fazla dokunsal oldu, özenli, cesur, bazen diğerleri ihmal, ve özellikle de gözlerimi sol değil .. genellikle bana bağlı ve sık sık bana bakışlarını hissedildi. O bir gülümseme biraz "beta" vardı ve başka bir şey etrafında var sanki kafamı biraz bükük izledim ...

Deklarasyonu ile arkadaş 1 vardır:


Bir arkadaşım, bir arkadaş,
Bu
vaha bir ihale gülümseme. Buğday
parlak mücevher bir alan.
kalbinde bir pencere />
gününüzü renkli sevinç
tatlılık
Tam güneş olsun
...

Bildirgesi bir kız arkadaşı 2 vardır:


İşte ben bekarım ve bir arkadaşım için duyguları var ve o biz ortak bir arkadaşı ile konuştu karşılıklı c biliyorum biraz mücadele etti. Kadar tt iyi ...
o benim eski bildiği c sorunu kiminle (benim eski) Ben 8years kalıyorum (arkadaşlarının c olmayan bir sadece bir tanıdık) ve aniden saygı dışarı istemiyor Beni almak ...
Ama büyük bir utangaç, o onun için duyguları olduğunu bilmiyor.

Bildirgesi olan bir arkadaşım 3:


Sana arkadaş iseniz, onu en basit şekilde anlatmak gerektiğini düşünüyorum . Bu sizin memnun olmaz çünkü sizin ve dostluk için sadece bir oda var arasında yoktu ki kardeşi olarak onu görmek söyle. Ayrıca
evlendi. Sen kırmak bunun üstüne görmüyorum birkaç

Arkadaşına aşk beyanı:


Birkaç yaşadım ... Ben iyi hatırlıyorum bir anda benim en iyi arkadaşım tarafından yapılan biridir ... yarım o çok uzak taşımak için ayrılmadan önce o ben değerini ve cazibesini farkında değil süper harika bir kız olduğunu tekrar (toplantının çok az umut söyledi .. aslında örtülü; Bir şey kırma korkusuyla önce ilan ve soymak bana. cesaret yoktu, ve sonra çok yoğun bir bana baktı ve o
gibi bir şey söyleyerek, gözyaşları içinde sona erdi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Your Ad Spot