Post Top Ad

Your Ad Spot

30 Ağustos 2013 Cuma

Bir kadınla aşk Beyanı


sevgi güzel beyanı Bir kadınla aşk Beyanı

Onun olduğu gibi bugün olduğu gibi, ben bunu seviyorum bu kadını seviyorum. Ben gerçeğe uygun değer üzerinden seviyorum ve fiziksel ama üzerinde gönül dayalı bir aşk değil
Ama kalbimde benim en büyük dileğim bu (iyi ya da kötü) ile yaşamaktır belirsiz büyülenmiş söylemek

Beyanı:.


Ben sadece çalar saat için kulağına tatlı bir deyişle kayma rüzgarın fısıltı duymak zaman sensin.
Sen benim parmak zaman altında doğan arpej olan Sesini
Zarf şefkatle kalbim bir hale parfüm mutluluk

Beyanı.


Seni sevdim beri hayatım boyunca seni düşünüyorum, aşk nefes almaya başladı değişti bile bitiremez bir sevinç ile gelecekte bizim görüntü her zaman olduğu gibi,, seni seviyorum.

Bildirgesi


Bu onun hayatı

olduğu ilk kez Ben

bu kadar n'pa sevmek deli kon Ressen

sai seni Telmen seviyorum

Ben avantajı kon

sana ihtiyacım var Dan hayatımı

Eğer aklımda kalbimi almak eğilimindedir

yanımda

Seninle ve paylaşmak sevdim tüm

ağrı kon Ressen parfoi

ağlama klash ben pa yok inanç kelke

bonneur ke ben Ressen

aşk beyanı bir kadın


Ben her zaman ka kan 2 düşünüyorum yapmak istediğim tek ke kalbim konum geceleri yalnız kendinizi bulmak ama ke kendini sana gözlerini ke üzerinden görmek ve fils.Je ke ben bir hata yaptım biliyorum ertesi gün bulmak biliyorum, ama senin güvenini yeniden kazanmak için elimden geleni yapacağım ben Bu son ve size nitelikleri ile olduğu gibi ben Kabul bir dingue.Je ke gibi seviyorum kar bırakmayacağız bana bir şans ben sai ke vermeyi kabul cela.Mais istemiyordu Eğer défauts.JE amaçlamıştır gibi ve jamais.I LOVE YOU!
bu değişmez

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Your Ad Spot