Post Top Ad

Your Ad Spot

30 Ağustos 2013 Cuma

Aşk evlilik beyanı


Aşk örnekleri beyanı:


Ben bir araya geldi, hayatıma yeni bir yön aldı ve mutluluk ve şirket geçirdiği iyi zamanlar olarak verilir. Sizin varlığı, sizin dokunuşlar ve yaptığınız her gün ideal kadın bana vermek sevgi tüm delilleri.
Bana bir erkek kadından beklemek hakkına sahiptir her şeyi getirmek Elini için sormak karar neden hayatını, bu.
Evlen benimle!
Ben bir şey istiyorum, çünkü ben senin yanında hayatımın geri kalanını geçirmek için, sizi mutlu eder !
Seni seviyorum

Beyanı:


Dün, iki kalp ... Bugün, sevgi ile bir çift birleşik sonsuza kadar.
sevgi sihirli kalp hayatınızın her gün parlaklık ve yıllar sonsuz büyü gelmek yapmak bu!

Beyanı:


birlikte zaman bak seni duyuyorum.
ben heyecanlıyım bu yüzden sen benim yanımdasın zaman, ben sorun nefes var.
Ben her zaman hatırlar İlk toplantıda
Bizim ilk öpücük, bizim ilk kez.
Ben "şimşek" adı ressentisse düşünüyorum. Gözlerimi
, sen sekizinci konum dünyanın merak ediyorum.
Sizin tüm varlık bana konuşuyor ve bana hayatın daha iyi yüzü yapar.
Hiç şüphe /> Eğer Sizin gülümseme ışıkları ruhumu, senin sesini güzel müzik
Ve sen benim merak konum ve seni seviyorum nasıl söyleyecektir.

Bildirgesi evlilik 3 seviyorum:


ilk zamandan beri ben
Benim için yapılmıştır biliyordu
Ben /> Sensiz yaşayamam sen
Ben sadece çok fazla
yeterli sevinçleri
Bu bugün
aşkım
soran o koca
bizim mutluluk sonsuza kadar sürmez
Ben ölene kadar seni seveceğim
Hayatımda
sana yanlış
Ben de sevgili seni seviyorum asla ...

Beyanı:


elini tutarak, güven ve konfor bulacaksınız. Açık kollar ile, hassasiyet ve sıcaklık bulacaksınız. Kalp açarak, sevgi ve mutluluk bulacaksınız. Büyür ve sürer Bu güzel aşk sonsuza kadar

aşk evlilik beyanı:

Aşk evlilik beyanı

Bu gün birlikte hayatının geri kalanı gibi mutluluk ve sevgi dolu olsun. Biz mutluluğu için tüm iyi dilek diliyorum. Tebrikler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Your Ad Spot