Post Top Ad

Your Ad Spot

30 Ağustos 2013 Cuma

Karısına sevgi Beyanı


Eşinize güzel aşk beyanı:


çok mutluyum ve bana olmaz uzundu. Ben sık sık ünlü değilim, sadece sevgi, saf ve basit aşk için benimle olmak isteyen bir kadın bulmak benim gibi birisi için zor olacağını düşündüm.

Beyanı:


Bir kadının güzelliği kesinlikle vücudunun kendi giydirmek için bir yol ya da çizim söylemek bağlı değildir. Bir kadının güzelliği olan gözleri dil ruhunu duyulur. Onlar gelişimi için bu entelektüel yol fısıltı ne zaman ve arka plan arasındaki mümkün uyum sevginin en güzel beyanı vücut o gözleri olduğu için yapım bulunmuştur.
Bir adam ise gerçekten yapması gereken tek şey onun gerçekleştirilmesinde dünyanın en yüksek ile eşlik etmektir, seviyorum.

Bildirgesi eşi iki oldu:


Geçenlerde bir görünüme sahip harika bir kadın, bir araya geldi
bir melek, hassas, akıllı, kendine güvenen, aynı zamanda hassas ve güçlü. O derin arama gelen bir bakışla bana bakıyor. O gördüğüm gibi bir gerçek ve samimi iyilik olduğunu. O 2 gün için bir klasör ile bana yardımcı oldu ve sonra benim için tüm bakım, o beni dinledi ve ben ne dediğini ilgi oldu .... Ve gözlerini ..... O bile bir bakışta bir kez bana verdi ...

Beyanı:


Sana ne yaptığınızı düşünmek için zaman almak zorunda düşünüyorum. Aslında, ben bir kadın çekici konum çünkü panik hissediyorum. İyi. Bu olur ve ben bir çok soru yükseltmek değil biliyorum, kocanız karşı hissetmek gerekir suçluluk söz değil. Ancak, hiçbir zarar yapıldı. O ilgi değil, hiçbir şey fiziksel olarak harcanan ... Sadece beklenmedik karşı karşıya karıştı ediyoruz.
Ben kocanla hayatınızı tam olarak tatmin olmadığını hissediyorum, ve bir bahane '

bildirimi:


bu kadın aynı hissetmez düşünüyorum Eğer, ben benim için duygularını itiraf gerek sanmıyorum, benim stajyer benim için bir şey hissetmez, ama bunu söyleyebilirim şeyleri paylaşmak beni seviyor, ama beri orada durur Bazen umut olabilir düşünüyorum ama ben konuşmak bana tours.et oynayarak interpoze posta ile kötülük dolu salladı vardır benim hayal olduğunu.
sonra yerine karşılıksız aşk bir dostluk olabilir

karısına sevgi beyanı:


Hayat beni korkutuyor olmadan.
Ben her zaman oyunda olmak, komik, çekici kalmaya çalışın. Özellikle dört çocuk ile, bu maraton tutun, olmalı! Sadece eşim çim başka bir yerde daha yeşil olduğunu söylemek değil umut.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Your Ad Spot