Post Top Ad

Your Ad Spot

30 Ağustos 2013 Cuma

Ona kısaca aşk Beyanı


ona kısaca aşk en güzel beyanı:


Bir ülke ya da sınır kollarınızı, güneş kalp yaşamak istiyorum, duygularını yasaları, insanları sen ve ben, ben kelimeleri seni ama n ne kadar çok sevdiğimi söylemek bulmak istiyorum 'kadar güçlü değildir!

beyanı:


dua, bize iki için dua, biliyorsun, ne Bağlı ellerimi, ıslak yağmurlar, sözler benim değil sabah yalnız olmak ölü umuyor, ama seçim yapmak için biliyorum , düşüncelerimi

Beyanı kısa 2:


geniş tablolarda kendimi kaybetmek yok
Bu benim tipim değil zaten
var düşüncelerimi ortasına
benim öncelikleri kalp
Beni
Sizin gülümseme hala mest yaşamın bir tat vermek beni
Seni seviyorum çok
< h4 style = "text-align: sol," onun için sevgi> beyanı kısa 3:

Sana bir korsan kalbinde bir tekne çarpışma olduğunu bana yaklaşım yolu seviyorum çünkü seni seviyorum ... Issız bir adaya, çıkarmak, yelken söylemek sanki, rüzgar, zaman içinde dönüştürdü. Bu elbise, gururlu ve güzel

beyanı:


Nefes nerede, gözlerinizin mükemmel bir gökyüzü ufuk var, ben kendimi tanıtmak ve çok benim kontrolü dışında, beni çıplak sunuyoruz, nefes senin adı ... Bir kelime doğurur nerede, ben göndermek, arzu net kristal almak için endişeli ... Sev beni, ben hala

için aşk beyanı onu kısa:

.
Aşkım, kalbim,
prensesim, benim Ruh
Her gün seni düşünüyorum,
her gece
çünkü düşüncelerimde konum.
şey yatmadan gibi
beni mutlu ediyor,
gülümseme mutluluk beni doldurur.
Beautiful yok Güneş,
sen benim küçük peri sensin.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Your Ad Spot